2012. április 1.

Heti étlap tervezet 2012. 14.hét

Bocsi, aki kereste az étlapot, de most értem haza a baleseti ügyeletről, mert öcsike focimeccsen volt délelőtt és én voltam az ügyeletes sofőr..
Egyébként azért nem írtam a hétvégén, mert medvehagyma feldolgozás folyt itthon, ugyanis kaptam 2 óriás csomaggal és nem győztem. Kidobni meg ugye nem dobunk ki semmit.  Ezen kívül még smoothie lázban is égtem a hétvégén, majd írok is róla bejegyzést nemsokára. Szóval zajlott az élet.

De először is pár szót a múlt heti tapasztalatokról: a hétfőre ha a fejem tetejére állok sem emlékszem, de biztos hogy nem csináltam meg a lapcsánkát, amit pótolok és írok majd róla, meg le is fényképezem. A házi körözött és vaníliás túrókrém annyira jól sikerült, hogy nem is jutott eszembe lefényképezni, szóval nemsokára reprodukálom. A currys csirke ugyanerre a sorsra jutott kedden, az éhség győzött a recept és a fénykép ellen, sajnos fel sem írtam a receptet, úgyhogy legközelebb erősen vissza kell emlékeznem. Csütörtökön egy koncertre voltam hivatalos, de előtte összedobtam a krumplifőzeléket, mert nyuszika csak későn ért haza és nem akartam, hogy akkor álljon neki. Persze megkaptam, hogy ő még ilyen finom krumplifőzeléket sosem evett, és inkább mostantól csináljam én.. nem tudom eldönteni bedőljek-e ennek a dumának.. :)) Persze a főzelékből maradt péntekre, úgyhogy a halnapot sikeresen elnapoltuk, ezt is pótolom a héten.

Íme a terv:
Hétfő: cukkinis lapcsánka (talán most összejön)
Kedd: harcsa zöldségraguval (a pénteken elmaradt recept alapján)
Szerda: krémleves, diós nudli édesburgonyából
Csütörtök: főzelék sárgarépából (mert mi szeretjük), rántott sajtgolyóval (mert betáraztam a hétvégén)
Péntek: spenótos-csirkés cannelloni

Igyekszem, aztán majd jelentek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése