2011. december 31.

Aszalt paradicsomos csiga

Stahl Judit alapötlete nyomán készült kisribizli verzió: keverjük össze ami van itthon, kenjük meg a bolti pizzatésztát, tekerjük fel, vágjuk fel és süssük készre. Az eredeti receptet valamelyik Stahl magazinban olvastam, de most nem volt kedvem előkeresni, így készült el a saját szilveszteri sörkorcsolya változatom. Az aszalt paradicsomot még nyáron raktam el kisméretű 220 ml-es üvegekben, és mivel dugig tömtem az üvegeket csíkokra vágott paradicsommal (kb fél kiló nyers parcsi van egy üvegben) én nem tettem bele egy egész üveggel.

Hozzávalók:
1 csomag kész pizzatészta (40 dkg)
20 dkg natúr krémsajt
1/2 lilahagyma
1/2 üveg aszalt paradicsom
1 citrom reszelt héja
1 evőkanál kapribogyó
2 evőkanál tejföl
só, bors, oregánó, bazsalikom


A hozzávalókat a paradicsom kivételével összeturmixolom, majd a tésztára kenem, az aszalt paradicsomot közepes darabokra vágva rászórom a tetejére, majd szorosan feltekerem és kb ujjnyi szeletekre vágom. Sütőpapírral bélelt tepsibe pakolom (kelt tészta, szóval egy kis távolságot kell hagyni közöttük) és 180 C-ra előmelegített sütőben megsütöm. Kb 15 perc alatt per tepsi.

És a végeredmény:

1 megjegyzés:

  1. A Mammut 1 olasz étteremben csinálnak hasonlót, abban sonka meg sajt van, de a tiéd finomabbnak tűnik!

    VálaszTörlés