2012. március 8.

Csokis-meggyes muffin

Ezt a sütit tegnap este sütöttem, mert valamelyik nap megláttam Mohánál és azóta nem hagyott nyugodni. Most, hogy belinkeltem az övét kicsit szégyellem is magam, pedig előtte igazán büszke voltam a képemre..na mindegy, a lényeg, hogy direkt megvártam, hogy világos legyen, gondoltam ma is szépen sütni fog a nap. Sütött is! Szegeden! Kecskeméttől hazáig semmi.. Egyébként kitaláltam hogy lesz legközelebb: letakarom egy abrosszal az erkélyen a kisasztalt és ott készülnek majd a képek. Nem úgy mint most, a földön az erkélyen. De legalább nem a lámpafénynél, mert úgy tűnik azért homályosak. Szóval fotózgattam, mire nyuszika kiszólt, hogy most már tényleg megfagy és jöjjek be, úgyhogy bejöttem és jól meg is ettem a mintapéldányt! :)


Nem írom le újra a hozzávalókat, meg az elkészítést, csak annyit, hogy vanília kivonat helyett egy fél vaníliarúd kikapart magját tettem bele, valamint a nyáron eltett féltve őrzött házi magozott meggyemet. Ebből idén nem kis mennyiséget készülök az ilyen és hasonló süteményekhez elrakni..

Ja és a legfontosabb: a recept tökéletes, isteni benne a fahéj, és ha valaki szintén nem szereti még plusz csokival a tetején, akkor nyugodtan felejtse le róla, mert így is nagyon finom a végeredmény.
Köszönöm szépen a receptet, felvettem a repertoárba! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése