2013. június 23.

BLOGKÓSTOLÓ 9. - Juhtúrós csirkesaláta :)

Másodszorra már rutinosan jelentkeztem, majd mindenféle (amúgy jogos - munka, meleg, meleg, nagyon meleg) remélem el nem ítélhető okok miatt rutintalanul az utolsó pillanatban érkeztem meg a blogkóstoló következő fordulójára. Flóra blogját kaptam, ami egy süteményes blog, rengeteg finom desszerttel, sütivel. Ki is válogattam jó néhányat, de nem vitt rá a lélek ebben a hőségben a sütögetésre. Nagyon megörültem viszont ennek a receptnek, mert imádom a juhtúrót és a hasonló, joghurttal készített salátákat. Még sosem tettem így juhtúrót a joghurtba, jó állagú, nem folyós öntet lett és remekül illik a csirkéhez. A recepten annyit változtattam, ahogy Flóra is ajánlotta, tettem még bele ezt-azt: uborkát, paprikát, sőt még egy kisebb almát is belecsempésztem, ami nagyon illett bele.     


Hozzávalók
1 nagy csirkemellfilé
2 db főtt tojás
3 kisebb uborka
1/2 kaliforniai paprika
10 szem koktélparadicsom
1 alma
3 doboz joghurt
12,5 dkg juhtúró
só, bors, csirkefűszer
kevés olívaolaj

A húst vékony csíkokra vágtam, befűszereztem és kevés olajjal összekeverve pár percig állni hagytam. Közben megmostam, megpucoltam a zöldségeket és elkezdtem apró darabokra vágni. A csirkét felforrósított serpenyőbe öntöttem és pirosra sütöttem. Közben pedig kitartóan daraboltam a zöldségeket, majd a tojást, végül a megsült húst is hozzákevertem. A joghurtot kevés sóval és borssal simára kevertem a juhtúróval, végül mindent egybeforgattam. Friss sajtos zsemlével könnyű nyári vacsora. Nagyon finom lett, köszönöm a receptet! :)


3 megjegyzés: