2013. március 3.

"Isteni kenyér"


Megígértem, hogy a receptet nyilvánosan nem teszem közzé, de igyekszem elintézni, hogy az érdeklődőknek titokban továbbadhassam.. azt azért elmondom, hogy elkészítés előtt beszerző körútra kell menni.. teljes kiőrlésű rozslisztet pedig bármilyen szavatossági idő is van rajta frissen vegyetek, ha nem akartok úgy járni, mint én.. aki szép sorban kimértem a nem kevés hozzávalót a kenyérsütő gépbe.. természetesen utoljára sikerült beleöntenem a bogaras teljes kiőrlésű rozslisztet.. khm.. először nagyon elszállt az agyam.. kiöntöttem.. takarítottam.. lerohantam a szemetessel.. körbenéztem a szekrényben.. minden egyéb gyanús dolgot szintén kiborítottam.. aztán összeszedtem magam és újra kimértem mindent.. bevallom majdnem feladtam..

A kenyér amúgy azért "isteni", mert nagyon finom (meglepő, mi?), de én azért készítettem el, mert egészséges és alacsony a szénhidrát tartalma és mert a fehér kenyeret igyekszem mellőzni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése